- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
Contact
Hoe neem ik contact op met Voltplus?
Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Neem dan contact met ons op via email [email protected] of telefonisch via 085 07 17 305
Ik heb een klacht
Klanttevredenheid vinden wij belangrijk. Indien je onverwachts een klacht hebt, dan horen wij dat graag. Wij zullen er alles aan doen om deze tot tevredenheid van je op te lossen. Stuur ons een email met je klacht en indien van toepassing met foto's naar [email protected]. Wij streven ernaar om, op werkdagen, je email binnen enkele uren te beantwoorden.
Reclameren breuk of schade
Je dient bij ontvangst je bestelling te controleren op breuk of beschadiging. Het is wenselijk om te wachten met het openen van de verpakking totdat de installateur langs komt.
Indien je schade/beuk aantreft bij het aannemen van de order, dan graag foto(s) toevoegen van het beschadigde product en van de verpakking en melden op de aftekenbon van de chauffeur. Reclamering kan uitsluitend via email o.v.v. het ordernummer. Uiteraard mag je ons bellen om vragen te stellen en/of te overleggen, maar de reclamering wordt uitsluitend per email ([email protected]) afgehandeld. Schade of breuk, aan de buitenzijde, dient z.s.m. doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na levering aan ons kenbaar gemaakt te worden.
Als de installateur schade in het pakket aantreft zal hij of zij dit aan ons doorgeven.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Palletzending:
Pakketten boven de ca. 15 kilo zijn te zwaar voor de pakketdienst en worden per pallet verzonden.
Zodra je bestelling de deur uit gaat krijg je van ons bericht over de aflevering (track en tracé). Wij leveren op werkdagen van maandag t/m vrijdag.
Producten die per pallet verzonden worden, worden niet ter plekke geplaatst. Palletzendingen worden met een pompwagen gelost. Je bestelling wordt op een door ons goed bereikbare plaats gelost door een ca. 15 meter lange trailer of per bakwagen, direct naast de auto op een verharde weg. Een pompwagen kan alleen over verhard terrein, niet over gras, grond of grind.
Lossen op een andere plek (oprit, tuinpad, tuin, parkeervak o.i.d.) is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.
Wat doe ik met de meegeleverde (euro)pallet?
De geleverde (euro) pallet, is geen statiegeldpallet, deze wordt daarom niet mee teruggenomen en ook niet later opgehaald.
Ik ben niet thuis tijdens de aflevering, wat nu?
Je krijgt een dag voor levering van ons door dat er de volgende dag geleverd wordt. In deze mail zit een link waarmee je de bestelling live kan volgen. Het is zeer wenselijk dat er iemand aanwezig is om de order aan te nemen.
Mocht er onverhoopt niemand aanwezig zijn, wordt er contact met je opgenomen. Indien mogelijk wordt de pallet bij het bezorgadres neergezet (bijvoorbeeld onder een afdak of carport maar wel op eigen verantwoording). Als de chauffeur de pallet niet neer kan zetten wordt de pallet weer meegenomen, hier worden wel retourkosten voor berekend. Als de order voor een 2e keer aangeboden moet worden, worden hiervoor verzendkosten gerekend. Geef desgewenst bij je order (opmerkingenveld winkelwagen) aan waar wij de zending kunnen lossen en/of bij welke buren we kunnen aanbellen mocht je niet thuis zijn. Weet je van tevoren dat je niet thuis bent? Geef dan aan ons door waar we de pallet neer mogen zetten.
Ik wil mijn bestelling op een andere dag geleverd hebben
Dat is zeker mogelijk. We leveren van ma t/m vrij. Wil je de bestelling op een bepaalde dag geleverd hebben? Geef dan de datum op in het winkelwagentje en wij houden hier, indien mogelijk, rekening mee.
Retouren
Ik wil mijn bestelling retourneren
Gedurende 14 dagen nadat een klant of een door hem aangewezen derde het product heeft ontvangen heeft deze het recht de koop te ontbinden zonder opgaaf van reden. Klant kan de koop ontbinden door gebruik maken van het formulier voor herroeping (zie ook de algemene voorwaarden) en dit binnen 14 dagen naar ons te verzenden. Retourformulieren kunnen naar [email protected] gemaild worden. Na deze aanmelding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product terug te zenden. Klant kan ook het formulier direct bij het retour voegen en binnen 14 dagen het product terugsturen.
Het geleverde dient in originele staat en originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) retour gestuurd te worden. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Voltplus geeft het aankoop bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping terug.
Wij betalen klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee hij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of klant heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Terug sturen of brengen kan naar het contactadres (Bossekamp 12, 5301 LZ Zaltbommel).
Klant is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
Terug sturen of brengen kan naar het retouradres (Bossekamp 12, 5301 LZ Zaltbommel). Je dient zelf zorg te dragen voor transport van de retourzending.
Betaalmogelijkheden
Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?
Je kunt met de volgende betaal mogelijkheden betalen:
-American Express, Visa, Maestro en Mastercard; je kunt bij ons ook met je creditcard betalen.
IBAN: NL64 RABO 0385 1228 53
BIC: RABONL2U
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Producten selecteren
Je kunt via de webshop bestellen. Zodra je een product naar tevredenheid hebt gevonden kan je deze in het winkelwagentje plaatsen. Met de knop ''leg in winkelwagen'' voeg je een product toe aan je winkelwagen. Wil je meerdere exemplaren bestellen? Pas dan het aantal dan aan door op het pijltje te klikken. Met de knop ''verder winkelen'' ga je terug naar de winkel.
Het is niet nodig om een account aan te maken. Bij ''uw gegevens'' vul je je persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Klik vervolgens op ''volgende stap''.
Hoe wordt mijn bestelling verwerkt?
Je bestelling wordt zo snel mogelijk via de aangegeven levertijd verwerkt.
Je krijgt tijdig bericht van ons wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Je kunt tijdens het bestelproces een gewenste afleverdag aangeven, we zullen hier (mits haalbaar) rekening mee houden.
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn bestelde artikelen?
Victron onderdelen: 6 jaar fabrieksgarantie.
Accu's: 10 jaar fabrieksgarantie.
Arbeid en overige componenten: 2 jaar garantie.
Laat een reactie achter
Account
Voltplus B.V.
Bossekamp 12
5301 LZ Zaltbommel
Nederland
NL866848976B01
94652333